Τρίτη 30 Ιανουαρίου 2018

ΜΑΓΙΣΣΑ ΘΕΑ ΖΩΗΣ ΑΝΑΣΑ

Μάγισσα θεά ζωής ανάσα
30/1/2018

Σαν να σαι νερό,
μέσα στα δάχτυλα μου
σε κρατώ πάντα, 
σαν χρυσές σταγόνες.   
Είσαι η κρυφή μου υγρασία 
που ποτίζεις το κορμί,
εσύ λείπεις και ξεφεύγεις
πάντα σε μια άλλη ζωή,  
ψεύτικη και αληθινή. 
Σκέφτομαι να σε φιλήσω, 
μέσα στα όνειρα σου 
να ζήσω 
και να πάρω, 
του ονείρου τα φιλιά. 
Σκέφτομαι να βρω τα μάγια,
αυτά που μου έκανες τα βράδια 
και είναι όλα μαζί σου,
τόσο ερωτικά.  
Όταν είμαι μέσα
 στην δική σου σκέψη, 
όταν σε φιλώ στην μέση,
όταν σου δίνω χάδια
στην κοιλιά.
Να μαι μέσα σου να υποφέρω 
να σε βλέπω και να ξέρω,
ότι είσαι μόνο δική μου
στα αλήθεια  παντοτινά.
Μάγισσα θεά ζωής ανάσα, 
είσαι της ζωής τα κάστρα 
μια συνήθεια μια ελπίδα
που  ζεις κοντά μου,
ψεύτικα κι αληθινά... 
ΠΟΙΗΣΗ ΣΩΤΗΡΗΣ ΣΠΗΛΙΩΤΗΣ
ΖΩΓΡΑΦΟΣ ΜΑΡΙΑ ΜΗΛΙΩΝΗ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΠΩΣ ΝΑ ΣΕ ΒΟΗΘΗΣΩ ΑΔΕΛΦΕ ΜΟΥ

Πως να σε βοηθήσω  αδελφέ μου 12 12 2018 Πως να σε βοηθήσω  αδελφέ μου,  που δεν μπορώ  τα χέρια σου ν αγγίξω  πριν κοιμηθ...