Πέμπτη 13 Δεκεμβρίου 2018

ΠΩΣ ΝΑ ΣΕ ΒΟΗΘΗΣΩ ΑΔΕΛΦΕ ΜΟΥ

Πως να σε βοηθήσω 
αδελφέ μου
12 12 2018

Πως να σε βοηθήσω 
αδελφέ μου, 
που δεν μπορώ 
τα χέρια σου ν αγγίξω 
πριν κοιμηθώ,  
πως  να σου χαϊδεύω 
τα Μαλλιά
και ν ακούσω να μου λες, 
ποιος  μ αγαπά.  
Όταν ταξιδεύεις μόνος 
τι κι αν ξενυχτώ,
 κάποιες φορές 
τι κι αν σε θυμάμαι
 σαν εχθές
 να γελάς αφού δεν ξέρω,
 τι θες αν κλαις 
για εμένα, 
ή αν με κοροϊδεύεις 
και λές η μοίρα
 μας ξεγελά, 
τέρμα αυτά 
δεν σε πιστεύω αδερφή, 
ότι θα φύγεις πρώτη εσύ 
που είσαι για εμένα, 
ακριβή μοναδική 
η μόνη.
Πως να σου κλέψω την λύπη
 με στοργή, 
αδελφέ μου 
και τα Χριστούγεννα αυτά
 να έχεις μόνο την χαρά  
να σου χαϊδεύει τα μαλλιά, 
 σ αυτό το ταξίδι.
Δεν ξέρω αν μπορώ
από να κρεββάτι σιωπηλό 
να σ αγκαλιάσω,
να σε κρατήσω να φωνάξω,
 να σου πω  
αυτό που είχα 
πάντα μυστικό, 
καλά κρυμμένο 
Γιάννη σ αγαπώ...

ΠΟΙΗΣΗ ΣΩΤΗΡΗΣ ΣΠΗΛΙΩΤΗΣ
ΖΩΓΡΑΦΟΣ ΣΤΕΡΓΙΟΥ ΞΑΝΘΗ



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΠΩΣ ΝΑ ΣΕ ΒΟΗΘΗΣΩ ΑΔΕΛΦΕ ΜΟΥ

Πως να σε βοηθήσω  αδελφέ μου 12 12 2018 Πως να σε βοηθήσω  αδελφέ μου,  που δεν μπορώ  τα χέρια σου ν αγγίξω  πριν κοιμηθ...